آنچلوتي: به کروس و رونالدو استراحت نمي دهم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: به کروس و رونالدو استراحت نمي دهم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: به کروس و رونالدو استراحت نمي دهم

آنچلوتي: به کروس و رونالدو استراحت نمي دهم


رئال مادريد، فردا آخرين بازي خود در نيم فصل اول لاليگا را از ساعت 14.30 دقيقه در زمين ختافه انجام خواهد داد.


به گزارش "ورزش سه"، دو شکست، یک تساوی و یک برد، حاصل کار رئال در سال 2015 بوده است و حذف این تیم از کوپا دل ری، باعث شده تا کارلو آنچلوتی و تیمش، مورد انتقاد کارشناسان فوتبال اسپانیا قرار بگیرند.

کارلتو ساعتی پیش در نشست خبری بازی با ختافه شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت:


نتایج مثبت و منفی بازی مقابل اتلتیکو

در هر دو بازی مقابل اتلتیکو، کنترل توپ و میدان دست ما بود اما اشتباهاتی فردی مرتکب شدیم که باعث حذف ما از کوپا دل ری شدند. این یک نتیجه منفی بود چرا که در هر صورت، قهرمانی در کوپا، یکی از اهداف باشگاه بود اما حالا فرصت بیشتری برای استراحت کردن داریم. تعداد بازی های ما در این یک ماه پیش رو می توانست سه بازی در 8 روز باشد اما حالا به یک بازی در 7 روز رسیده است.فرصت خوبی است تا با خیال آسوده تری به جمع آوری امتیازات در لالیگا بپردازیم. هنوز در دو رقابت، شانس اصلی قهرمانی هستیم.

عصبانیت فلورنتینو پرز از حذف رئال

از این حذف، همه متاثر و عصبانی شدیم. از رئیس باشگاه گرفته تا مربیان و بازیکنان. هیچکس از نتایج بد مقابل اتلتیکو راضی نیست.با رئیس در این مورد صحبت کردم. حالا باید در لالیگا و لیگ قهرمانان، عملکردی موفق داشته باشیم.

وضعیت بدنی بازیکنان


وضعیت تیم خوب است.برخی بازیکنان مصدومیت هایی دارند که باید برطرف شود. دوران آماده سازی پیش فصل خوبی نداشتیم و در این سه هفته می توانیم بازیکنان را به اوج شرایط بدنی برسانیم.به طور نمونه کریس رونالدو وضعیتش خوب است و مشکلی ندارد.

به بازیکنان نیمکت نشینتان اطمینان دارید؟

بله، تعداد بازیکنان مورداعتماد من کم نیستند. اگر کروس و رونالدو بیش از دیگران بازی کرده اند، بخاطر اهمیتی است که برای تیم دارند. فکر نمی کنم آنها خسته باشند و نیازی نمی بینم که به آنها استراحت بدهم. هر زمان احساس کنم که به استراحت نیاز دارند، این کار را انجام خواهم داد.

چرا اینقدر کم به بازیکنان اصلی استراحت می دهید؟

چرا که نیازی به این کار ندیده ام. وقتی بازیکنی خسته باشد، به او استراحت خواهد کرد اما تاکنون خستگی در بازیکنی ندیده ام. هیچ نشانه ای از کم کاری هم تاکنون مشاهده نکرده ام.

ختافه

آنها مربی خود را عوض کرده و تیم سختکوش و جنگنده ای هستند. با اینکه در یک ساعت غیرمعمول مقابل آنها بازی می کنیم(12 به وقت محلی) اما هدفمان پیروزی و حفظ صدرنشینی است.

با حذف رئال از کوپا، به ناواس در لالیگا بازی می رسد؟

همانطور که قبلا هم این کار را انجام داده ام، در ادامه نیز به ناواس در برخی بازی ها میدان خواهم داد.

در میانه زمین، آن قدرت و تسلط قبلی را از دست نداده اید؟

شکی نیست که در نیمه اول ژانویه، بازی های خوبی انجام نداده ایم اما وضعیتمان بحرانی هم نبوده است. فقط برخی مشکلات کوچک در شیوه بازیمان داشته ایم که سعی داریم در دیدار های بعدی آنها حل کنیم.

چرا به چیچاریتو میدان نمی دهید؟

چون تعداد بازیکنان هجومی من زیاد است. نمی توانم  از بازیکنان خط میانی یکی را کنار بگذارم چون به اندازه کافی هافبک ندارم.بیش از اینکه هافبک در اختیار داشته باشم، مهاجم در تیمم وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 11:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.